Я досліджую світ
Що таке природа https://www.youtube.com/watch?v=5PWQ4H8-r9k16/03
Сонце https://www.youtube.com/watch?v=Fq3no9h3rs8
19.03
Чому без повітря немає життя? https://www.youtube.com/watch?v=gFLyWHVmGkQ=gFLyWHVmGkQ
Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?
https://www.youtube.com/watch?v=Bxu0OWclVVI
підручник ст.49-51
зошит ст.28-29
30.03
Де міститься вода?
https://www.youtube.com/watch?v=Bymq2Ptxt9c
Підручник ст. 53-54
Зошит ст. 30
02.04
Які властивості має воді?
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=PwwH7gm-0PE&t=4s
Фіксики. Вода
https://www.youtube.com/watch?v=yHNlbr0Nozc
Підручник ст.55
Зошит ст.31
03.04
Чому нам потрібна вода?
https://www.youtube.com/watch?v=gYALSgNY_LI
https://www.youtube.com/watch?v=1MuASJGzDLc&t=1s
Підручник ст.56
Зошит ст.32
06.04
Що таке грунт?
https://www.youtube.com/watch?v=cIlXLoFhYps&t=7s
Підручник ст.58
Зошит ст.33
09.04
Тема: грунт
https://www.youtube.com/watch?v=ccSx7mnrlpQ
Підручник ст.59-60
Зошит ст.34
10.04
Тема:"Грунт"
https://www.youtube.com/watch?v=Oziumj6tUH8
Підручник ст.61
Зошит ст.35
13.04
Тема:"Рослини"
https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o&t=12s
Підручник ст.63-64
Зошит ст.36
16.04
Тема : Великдень
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=WC4Um-XAJS
Ahttps://www.youtube.com/watch?v=E45VnmPcvZc
Завдання
https://learningapps.org/10552960
17.04
Тема : Великдень
https://www.youtube.com/watch?v=p47ykmChEBo
https://www.youtube.com/watch?v=lWQlhxxP9fU
Завдання: Віднайди однакові пари крашанок
https://learningapps.org/10485908
21.04
Тема : Рослини
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=NCFhxyUuUw4
Підручник ст.65
Зошит ст.37
23.04
Продовжуємо знайомитись з рослинами
https://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo
Підручник ст. 66
Зошит ст. 37-38
https://learningapps.org/10692051
24.04
Культурні рослини
https://www.youtube.com/watch?v=FknDz2jFFXs
https://www.youtube.com/watch?v=9tdpNasLmHI
https://www.youtube.com/watch?v=GNIEAcGlCtY
Підручник ст. 68-69
Зошит ст. 39-40
27.04
Як доглядати за кімнатними рослинами
https://www.youtube.com/watch?v=SgL1bSDhtf8
https://www.youtube.com/watch?v=mUL0jJCZjTc
Підручник ст. 70-71
Зошит ст. 41
04.05
Комахи
https://www.youtube.com/watch?v=id3_wnGiQGQ
Підручник ст.75
Зошит ст.43
Виконай завдання
https://learningapps.org/10128407
07.05
Риби
https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52g
https://www.youtube.com/watch?v=5qqgqPmPZ2Y
Підручник ст.76 (вивчити правило)
Зошит ст. 44
Виконайте завдання
https://learningapps.org/10219643
08.05
Сьогодні ми поговоримо -Хто такі птахи?
https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE
https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ
Гра "Знайди силует птаха"
https://learningapps.org/9032486
Підручник ст.78=79
Зошит ст.45
12.05
Сьогодні ми поговоримо про звірів , зокрема про домашніх улюбленців.
https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E
https://www.youtube.com/watch?v=nl6Lca_r0Ws
Підручник ст.80-82
Зошит ст. 46-48
14.05
Тема: Чому свійські тварини і люди- нерозлучні супутники
https://www.youtube.com/watch?v=84Djpjo2LlA
Підручник ст.84
Зошит ст.48
15.05
Тема: Як залежить діяльність людей від природніх умов
https://www.youtube.com/watch?v=gCgZOfy_nRs
Підручник ст. 85-86
Зошит ст.50
18.05
https://learningapps.org/4754630
Тема: Які взаємозвязки існують в природі?
https://www.youtube.com/watch?v=UttiEafySm0
Підручник ст.87-88
Зошит ст.51
https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4
21.05
Тема: Чому якість мого життя залежить від стану природи?
https://www.youtube.com/watch?v=iJsiHx8DD28
https://www.youtube.com/watch?v=1BV8Qbvq05A
Підручник ст. 92
Зошит ст. 52-55(1)
22.05
Тема: Що шкодить природі?
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
Підручник ст.93
Зошит ст. 55-56
25.05
Тема: Як потрібно поводитися серед природи. Як оберігати рослини і тварини.
https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0
https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY
https://www.youtube.com/watch?v=nHcQCEqdBDA
Підручник ст.96-100
Зошит ст.57-59
28.05
Тема:Як я можу допомагати природі .
https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o
Відпочиваючи влітку на природі, проспостерігайте за змінами у природі.
Підручник ст.102-105
Зошит ст. 60-62
29.05
Підсумковий урок
https://learningapps.org/2803347
https://learningapps.org/2803596
https://learningapps.org/11648771
https://learningapps.org/11843515
https://learningapps.org/6072264
Прізвище, ім’я______________________________________
Дата ___________
Варіант
1
1. Рослини,
що мають одне тверде стебло, називають…
А кущами Б деревами В
трав’янистими рослинами
2. Через корінь рослина отримує із ґрунту…
А спадкову інформацію Б енергію В воду, мінеральні речовини
3. Упізнай
і дай назву частині рослини.
Коли
вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - ______________________
Восени
вони змінюють забарвлення і опадають - __________________
4.
Що потрібно рослинам для нормального розвитку:
5. Закінчи
речення.
Рослини, що живуть у воді – це ________________________
Рослини,
що вкривають стовбури дерев, каміння – це _________________
6. Закресли у кожному рядку
зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.
Береза, дуб, ялина, калина, липа, сосна.● ●
трав’янисті рослини
Малина, ліщина, ромашка, шипшина, аґрус.● ● дерева
Фіалка, конвалія, чорнобривці, пролісок,
смерека.● ● кущі
7. Доповни речення потрібними
словами.
У
процесі живлення рослина поглинає _____________________________________________________
____________,
а виділяє _____________________________________________.
8. Прочитай. Запиши, вибираючи потрібне слово з дужок.
Смерека
і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім
(кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки,
шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають
(вічно молодими, вічнозеленими).
9. Чому, на твою думку, рослини
потрапляють до Червоної книги?
Самостійна
робота «Рослини»
Прізвище, ім’я____________________________________________
Дата ___________
Варіант 2
1.
Рослини, що мають м’яке соковите стебло, називають…
А кущами Б деревами В
трав’янистими рослинами
2.
Завдяки якому органу рослина отримує із ґрунту поживні
речовини?
А листю Б кореню В квітці
3.
Упізнай за описом рослину і запиши її назву.
Це кущ з великим листям. Цвіте білим цвітом, який по осені
змінюється кетягами червоних гіркуватих ягід - це _________________________________
Трав’яниста рослина з темно-зеленим листям, яке жалить шкіру
людини - це __________________________________
4.
Що потрібно рослинам для нормального розвитку:
5.
Закінчи речення.
Рослини, що мають листочки
у вигляді голочок – ____________________________ рослини.
Рослини, що вкривають
стовбури дерев, каміння – це ________________________
6.
Закресли
у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із
загальною назвою
Шипшина, калина,
липа, ліщина. ●
● трав’янисті рослини
Кульбаба,
ромашка, подорожник, кропива, аґрус.● ● дерева
Малина, липа,
каштан, дуб, ялина. ●
● кущі
7.
Доповни
речення потрібними словами.
У процесі дихання рослина поглинає _____________________________________________________
____________, а виділяє
_____________________________________________.
8.
Прочитай.
Запиши, вибираючи з дужок правильну відповідь
Смерека і сосна відносяться
до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів,
листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки
(опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).
9. Що, на твою думку, треба робити людям, щоб рослини не потрапляли до Червоної книги?
Комментариев нет:
Отправить комментарий