14.01
Меню компютерної програми
https://www.youtube.com/watch?v=s8ghwePgF-k
Підручник ст.68-69
21.01
Графічний реедактор
https://www.youtube.com/watch?v=UYydoaKvfaM
https://www.youtube.com/watch?v=gyX6a9toF3s
Підручник ст.73-75
Зошит ст.32-33
01.02
Як знайти та виправити помилки в алгоритмах
https://www.youtube.com/watch?v=yTbQEGRGpMo
Підручник ст. 96-99
Зошит ст.38-39
08.02
Тема: Як створювати алгоритми малювання в середовищі Скретч?
Мешканці середовища Скретч уміють не тільки рухатися, а й малювати, тобто залишати слід під час руху. Для малювання Спрайти користуються набором команд Олівець. Можна змінювати колір олівця, товщину лінії, піднімати та опускати олівець.
При створенні малюнків дуже зручно керувати переміщенням Спрайтів, якщо для кожної точки цієї площини задано координати, тобто вказано її місце на площині за допомогою чисел. Координати – це величини, що визначають положення точки на площині.
Перегляньте відеоурок.
Домашнє завдання
Підручник ст.106-108
Комментариев нет:
Отправить комментарий